Het is nu 22 okt 2019, 14:02

Autoradio met Achteruit Cam

(voor vragen over de elektrische systemen)

Moderator: Moderators

• Auteur
  • Bericht

tijgerman

1e versnelling

Autoradio met Achteruit Cam

Bericht27 okt 2016, 00:36

]Hoi,

Wie heeft er een autoradio met een achteruit cam bevestigd in zijn auto?
Ik heb een 2 din autoradio ingebouwd en een cam die verbonden staat op mijn achteruit lichten wanneer
ik achteruit ga rijden dat die automatisch de beeld opstart maar dat doet die niet.
Ik heb al contact gehad met de dealer OBII Connections te Rotterdam waar ik die gekocht hebt maar die willen nou niet voor me na kijken,
heb daar ook eerder mijn autoradio terug gestuurd omdat die toen de CD/DVD niet pakte maar dat is al opgelost.
Ik heb de aansluiting precies gedaan hoe op de handleiding beschreven staat maar het functioneert niet.
Wie heeft er dan eentje in zijn auto z'n cam geplaatst want ik kom er nu even niet uit.
Want op de ISO stekker zit een kabel met Reverse en de tweede stekker zit de pluggen voor de subwoofer en voor de video daarvan heb ik de kabel gepakt waar de label cam staat aan verbonden met de lange kabel die erbij zat voor de cam en op die kabel zit een rode draad en aan de eene kant heb ik verbonden bij de iso stekker waar de kabel zit voor de reverse en aan de andere kant heb ik die samen met de voedingkabel van de cam op mijn achteruitlicht verbonden.

ISO stekker kabel -------------- reverse ---- 1 rode kabel-----\ /---------- 2 rode kabel (+)-------- voedingstekker cam +
video kabel cam -------------- CAM -------- 1 videoplug------------------------------------------------- 2 videoplug |
| ||
Videoplug cam ||
| ||
| ||
| (+) ______||____ (-)
CAM * Ingang spanning van CAM

* Deze word verbonden op de plus en de min van de achteruit verlichting.
Bij de 5 meter kabel die op de cam aangesloten wordt zit een rode draad de ene kant sluit men aan de kabel met de label reverse en de andere
sluit je samen met de plus draad van de voeding kabel van de cam op de + van de achteruit verlichting.

Hoe op de tekening staat zo heb ik bij mijn ook aangesloten maar hij springt niet wanneer ik achteruit wil rijden.

Ik heb een autoradio van de merk OB5610N 2DIN 6.2 Inch Android Navigatie, DAB+

Wie heeft z'n degelijke autoradio ingebouwd met de cam en werkend?

Wie kan me daarbij helpen?

Mvg,

Juan

Advertentie

Keer terug naar Elektrisch/elektronisch